Stowarzyszenie Otwarte Klatki uczyło wiejskie gospodynie wegetariańskiego gotowania
  • 0
  • 1
29.01.2020

Stowarzyszenie Otwarte Klatki uczyło wiejskie gospodynie wegetariańskiego gotowania

Nieważne, czy mieszkasz w dużym mieście, czy w niedużej wsi. W każdym z tych miejsc możesz jeść roślinnie. Przekonuje o tym Stowarzyszenie Otwarte Klatki. W ramach akcji „Roślinniejemy” panie z Koła Gospodyń Wiejskich MAK w Brzózem wzięły udział w warsztatach przygotowywania roślinnego jedzenia.

Warsztaty Stowarzyszenia Otwarte Klatki prowadziła Marta Dymek, autorka książki „Jadłonomia”. W ramach akcji powstał też e-book „Roślinna kuchnia polska”.

Roślinna uczta na wiejskim stole

Nieważne, czy mieszkasz w dużym mieście, czy w niedużej wsi – w każdym z tych miejsc możesz jeść roślinnie! 🌱 Udowodniły to wspaniałe Panie z Koło Gospodyń Wiejskich MAK w Brzózem, dla których razem z Jadłonomia przygotowaliśmy razem w 100% roślinne warsztaty 💚 Przekonajcie się o tym sami dołączając do wyzwania Vegan Challenge Polska i próbując przepisów z naszego najnowszego e-booka „Roślinna kuchnia polska” (link do pobrania: https://bit.ly/38HFsnN). Wpadajcie też koniecznie na fanpage koła MAK i koniecznie zostawcie Paniom duuużo miłości! 😍 Kolejny raz dziękujemy Papaya Films, a w szczególności Julii Rogowskiej i Joannie Jezierskiej za piękne wideo z warsztatów, niezawodnym Michałowi Matraszkowi i Karolinie Ziębie z Czułości za profesjonalną sesję zdjęciową Pań, której efekty będziecie mogli podziwiać w kolejnych postach i oczywiście Marcie Dymek z Jadłonomia za zaraźliwy entuzjazm i wsparcie całego przedsięwzięcia. #RoslinnieJemy #OtwarteKlatki #VeganChallengePL

Opublikowany przez RoślinnieJemy Wtorek, 28 stycznia 2020

Materiał filmowy z warsztatów przygotowała firma Papaya Films (Julia Rogowska, Joanna Jezierska, Michał Matraszek, Karolina Zięba).

  • 1
Stowarzyszenie Otwarte Klatki

Stowarzyszenie Otwarte Klatki podpowiada, jak gotować roślinnie

29 stycznia 2020

28 stycznia 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.01.2020

Nowe pokolenia i technologia. Zmieniają się zwyczaje zakupowe – badanie Salesforce

9% dóbr konsumpcyjnych na świecie kupowanych jest w nowych kanałach sprzedażowych. Są nimi m.in. serwisy społecznościowe, konsole do gier czy nieobsługiwane bezpośrednio przez sprzedawców komunikatory i asystenci głosowi. Klienci zmieniają zwyczaje zakupowe, a nowe trendy nasilane są przez młode pokolenie, które jest nową i dużą siłą nabywczą. Z jakimi zmianami rynkowymi muszą liczyć się detaliści, producenci i właściciele marek? Na to pytanie próbuje odpowiedzieć Salesforce.