Stowarzyszenie Branży Eventowej zmienia logo i identyfikację wizualną
  • 0
  • 3
4.06.2019

Stowarzyszenie Branży Eventowej zmienia logo i identyfikację wizualną

Po dziesięciu latach istnienia Stowarzyszenia Branży Eventowej (SBE) przyszedł czas na zmianę logo i identyfikacji wizualnej. W grudniu 2018 r. nowy zarząd wraz z członkami podjął decyzję o zmianach, które mają być symbolem świeżości i nowych kierunków rozwoju.

Na przełomie lutego i marca Stowarzyszenie Branży Eventowej ogłosiło wśród swoich członków konkurs na nowy projekt logo. Propozycje zostały wysłane przez firmy: ASAP Drukarnia, FSWO, Ibento i Mea Group. Reprezentanci firm członkowskich SBE drogą głosowania wybrali projekt firmy ASAP Drukarnia.

Zadanie, jakie przed nami zostało postawione, to odświeżenie logo i na tym się skupiliśmy. Zachowaliśmy główny element trzech kolorów – 3 filary stowarzyszenia, na które składa się filozofia SBE, zaś skrót zamknęliśmy w prostej formie kwadratu, nadając całości elegancji. Również kolorystyka została odświeżona. Postawiliśmy na pozytywne i energiczne zestawienie barw, które idealnie odzwierciedla ducha stowarzyszenia – mówi Grzegorz Łopata, managing partner w ASAP Drukarnia.

Kolejnym krokiem będzie przygotowanie nowej szaty graficznej strony internetowej oraz materiałów promocyjnych.

Zarząd i biuro SBE zachęcają do zgłaszania się firm, które chciałyby mieć wpływ na nowy wizerunek stowarzyszenia. Niedługo zostanie przedstawione również nowe logo jesiennej konferencji Event Biznes.

  • 3

4 czerwca 2019

3 czerwca 2019