Storytel pokazuje, że audiobooki mogą towarzyszyć w każdej chwili - Marketing przy Kawie
Storytel pokazuje, że audiobooki w lecie mogą towarzyszyć w każdej chwili – „Twój czas na…”
  • 2
  • 1
30.06.2025

Storytel pokazuje, że audiobooki w lecie mogą towarzyszyć w każdej chwili – „Twój czas na…”

Storytel w humorystycznych spotach i dwuznacznych banerach, pod hasłem „Twój czas na…” pokazuje, że audiobook z historią może towarzyszyć w każdej chwili: w ogrodzie, w trasie, podczas zakupów czy prac domowych.

Z badań przeprowadzonych przez markę Storytel wynika, że najczęstszą barierą w korzystaniu z audiobooków jest przekonanie o braku czasu oraz trudność w dopasowaniu audiobooków do swojej rutyny. W letniej odsłonie kampanii, która jest kontynuacją platformy komunikacyjnej „Twój czas na…”, marka udowadnia, że niemożność znalezienia chwili na słuchanie to jedynie mit.

Każda chwila z audiobookiem może być namiastką me-time. Może być czymś, co uprzyjemni codzienne, rutynowe czynności i pozwoli oderwać się od rzeczywistości.

Celem kampanii jest:

  • inspirowanie do spędzania lata z audiobookami,
  • ułatwienie wejście nowym użytkownikom do świata literatury audio.

Storytel posiada bibliotekę audiobooków, która liczy 500 tys. pozycji z różnych gatunków literackich w języku polskim i angielskim.

– Naszym nadrzędnym celem jest inspirowanie odbiorców do bliższego kontaktu z audioliteraturą. Wielu naszych użytkowników deklaruje, że słuchanie audiobooków w trakcie codziennych czynności uatrakcyjnia rutynę i sprawia, że zwykłe zadania stają się po prostu przyjemniejsze. Chcemy zarazić tym doświadczeniem osoby, które z różnych powodów nie rozgościły się jeszcze porządnie w naszej kategorii – mówi Klaudia Chruściel, country marketing manager Storytel Polska.

Kampania kontynuuje wiosenną odsłonę. Prezentuje nowe, sezonowo dopasowane konteksty, które jednak są pretekstem do słuchania audiobooków. Tegorocznym motywem spotów są prace domowe i ogrodowe, związane z wakacyjnym okresem. Kampania outdoorowa koncentruje się na momentach związanych z podróżą – od codziennych przejazdów po wakacyjne wyprawy.

W centrum kampanii znajdują się dwa letnie spoty reklamowe:

  • „Ogórkowa apokalipsa”

  • „Prosta historia”

W obu z nich poznajemy ludzi, którzy podczas wykonywania prac ogródkowych wciągają się w słuchanie audiobooków. Młodzi bohaterowie są zafascynowani usłyszanymi historiami, ponieważ zaczynają dostrzegać ich elementy wokół siebie.

Kampania realizowana jest w formacie 360°. Obejmuje działania w telewizji, kinie, radiu, digitalu oraz na nośnikach OOH/DOOH.

  • Strategia: Marcin Samek, Klaudia Chruściel (Storytel)
  • Kreacja: Izabela Kacprzak, Kamil Pełczyński i Dawid Kaźmierczak (Polot), Antonia Raminger, Olga Sobieszczańska i Bartek Klimaszewski (Molecular Creative)
  • Reżyseria: Katarzyna Grabek (Shootme)
  • DOP: Adam Pietkiewicz (The Reel Friends)
  • Produkcja: Olga Kraszewska (Don’t Panic Production), Dominika Głuchowska i Julia Guz
  • PR i influencer marketing: Katarzyna Gargol (Storytel), Oliwia Stradowska, Paweł Korzeniowski, Ewa Gruczek-Rozwadowska, Karina Dudzińska, Iwona Cieśla (Flywheel)
  • Media: Monika Kujawińska, Joanna Trojanowska, Alicja Kujawińska (Essence Mediacom)
  • Project manager: Justyna Zarejko (Storytel), Anna Marszałek i Justyna Czauż (Polot)
Storytel

Storytel pokazuje, że audiobooki w lecie mogą towarzyszyć w każdej chwili

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

30 czerwca 2025

29 czerwca 2025