0 1 26.04.2007Storck na Dzień Matkifirmy TweetZ okazji zbliżającego się Dnia Matki firma Storck przygotowała specjalną ofertę czekoladek merci Petits.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54814 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 26.04.2007O kim pisano najczęściej w polskim Internecie?NetSprint.pl przygotował specjalny Raport za miesiąc marzec na temat najczęściej opisywanych w polskim Internecie osób, marek, wydarzeń i partii politycznych. Raport składa się z 10 kategorii a został przygotowany przy wykorzystaniu aplikacji NewsPoint pozwalającej na monitorowanie Internetu.
0 1 0 0 0 26.04.2007Wiosenne Emocje z Roca i S4Rozpoczęła się wiosenna kampania reklamowa „Emocje”, którą Agencja Reklamowa S4 przygotowała dla firmy Roca Polska. Kampania potrwa od kwietnia do końca maja, obejmując działania w telewizji, prasie oraz miejscu sprzedaży.
0 1 0 0 0 26.04.2007IQ Marketing dla TimoteiAgencja IQ Marketing wygrała przetarg na organizację całorocznych aktywności promocyjnych dla marki Timotei w sieci Tesco.
0 1 0 0 0 26.04.2007III Forum Dyskusyjne "Nośniki IV RP"Dalszy rozwój outdooru, uregulowanie nośników reklamowych w miastach i umiarkowane inwestowanie w nowoczesne reklamy cyfrowe – tego można się spodziewać w branży outdoorowej w najbliższych latach. O trendach na rynku i popularności różnych nośników rozmawiali eksperci podczas III Forum Dyskusyjnego "Nośniki IV RP". Spotkanie zorganizował Ströer Out-of-Home Media 25 kwietnia w Warszawie.