Stomil Bydgoszcz tworzy nową markę. Biuro Podróży Reklamy wygrało przetarg i wprowadzi ją na rynek niemiecki
  • 0
  • 1
3.12.2021

Stomil Bydgoszcz tworzy nową markę. Biuro Podróży Reklamy wygrało przetarg i wprowadzi ją na rynek niemiecki

Na potrzeby ekspansji międzynarodowej Stomil Bydgoszcz stworzył nową markę. Brand o nazwie STB Premium Rubber Solutions zostanie wprowadzony najpierw na rynek niemiecki. Za jego komunikację odpowiada agencja Biuro Podróży Reklamy, która wygrała przetarg. Pierwsza kampania właśnie startuje i potrwa do połowy grudnia.

Stomil Bydgoszcz to firma z ponad 100-letnią tradycją. Produkuje węże hydrauliczne, przemysłowe i inne artykuły gumowe. Stworzenie nowej marki związane jest z planami ekspansji firmy z ofertą produktów premium na rynki zagraniczne. Pierwszym krajem, w którym firma zamierza jeszcze w tym roku zacząć sprzedawać wybrane produkty pod marką STB (węże hydrauliczne, płyty i wykładziny gumowe oraz sznury profilowe, uszczelnienia itd.), są Niemcy.

Właśnie ruszyła niemiecka strona www.stbpremium.de. Przedstawia ona markę STB i jej ofertę produktową oraz zapewnia dane kontaktowe, kwestionariusz kontaktowy itp. Zostały również przygotowane katalogi z ofertami wspomnianych kategorii produktowych.

Agencja pozyskała budżet marki STB w wyniku wygranego przetargu. Współpraca ma charakter długofalowy, umowa została podpisana na rok.

Debiut marki STB w Niemczech chcemy wesprzeć przede wszystkim działaniami digitalowymi. Wybraliśmy ofertę Biura Podróży Reklamy, bo była ona dla nas najbardziej przekonująca, najlepiej realizująca założenia naszego briefu. Nie bez znaczenia jest też ogromne doświadczenie digitalowe agencji, także w obszarze B2B, oraz znajomość mediów internetowych na rynku niemieckim – mówi Wojciech Kłosowski odpowiadający za marketing w Stomilu Bydgoszcz.

Główne cele planowanych na najbliższy rok działań to:

  • zbudowanie świadomości nowej marki na rynku niemieckim,
  • budowanie jej wizerunku premium,
  • tworzenie bazy pod wzrost sprzedaży eksportowej Stomilu najpierw na rynku niemieckim, a docelowo także na innych rynkach europejskich.

Do zadań agencji Biuro Podróży Reklamy należy przygotowanie i implementacja miksu aktywności digitalowych budujących świadomość i wizerunek nowej marki oraz generujących ruch na stronie www.stbpremium.de. W tym znajduje się m.in. zarządzanie reklamami Google Ads, regularna obecność kampanii display na niemieckich portalach branżowych, przygotowywanie akcji e-mailingowych oraz działania B2B na platformie LinkedIn.

Za kreację logotypu oraz identyfikację wizualną STB Premium Rubber Solutions odpowiada duet designerski Martyna Synkiewicz i Bogusław Gelba. Stronę internetową oraz katalogi produktowe przygotowała firma Intervico – Cezary Dzielicki.

  • 1
Stomil Bydgoszcz

Stomil Bydgoszcz wprowadza markę STB Premium Rubber Solutions na niemicki rynek

3 grudnia 2021

2 grudnia 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.12.2021

Wyższe ceny, mniejszy wybór towarów, wyraźnie niższe przeceny – oto obraz Cyber Week 2021 według Salesforce

Firma Salesforce opublikowała coroczny raport na temat Cyber Week, w którym przeanalizowano dane dotyczące zakupów ponad miliarda konsumentów z całego świata. W sumie w 2021 r. globalna sprzedaż online osiągnęła rekordowy poziom 275 mld dol., co stanowi wzrost o 2 proc. w porównaniu z rokiem 2020 oraz 62 mld dol. w samych Stanach Zjednoczonych (wzrost o 4 proc.).