STGU i Goethe-Institut Warschau zachęcają do tworzenia plakatów na Eurowybory
  • 0
  • 1
20.03.2019

STGU i Goethe-Institut Warschau zachęcają do tworzenia plakatów na Eurowybory

Nadchodzące wybory do Parlamentu Europejskiego będą mieć ogromny wpływ na to, w jakiej Europie będziemy żyć. Dlatego tak ważne jest, aby jak najwięcej osób wzięło w nich udział. Właśnie dlatego Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej i Goethe-Institut Warschau zapraszają do tworzenia i udostępniania własnych plakatów zachęcających do głosowania.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

48482 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Andersen

1 rok temu

Do stgu należy tylu zacnych grafików i projektantów. Czemu więc oni nie tworzą za darmo, na licencji CC0?

Nie chce im się?
Nie mają czasu... Na darmowe projekty, bo pracują za pieniądze?

20 marca 2019

19 marca 2019

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 1
19.03.2019

Po rekordowym roku sieci handlowe z niepokojem patrzą w przyszłość. Analiza Deloitte

W ostatnim roku obrotowym przychody 250 największych detalistów na świecie wzrosły o blisko 6 proc. Niezagrożoną pozycję lidera zachował Walmart, a jego wzrost w przychodach ze sprzedaży detalicznej wyniósł 3 proc. W Polsce bezkonkurencyjny pozostaje Jeronimo Martins, który jednocześnie zajmuje 55. pozycję w globalnym rankingu – wynika z raportu „Global Powers of Retailing 2019” firmy Deloitte.