Sterta ubrań w oknie wystawowym Harrodsa zwraca uwagę na problem nadprodukcji odzieży
  • 1
  • 1
15.02.2018

Sterta ubrań w oknie wystawowym Harrodsa zwraca uwagę na problem nadprodukcji odzieży

Harrods to londyński luksusowy dom towarowy. W czterech z jego okien wystawowych pojawiły się jednak ostatnio sterty ubrań. To pomysł marki Vetements. Ma on zwrócić uwagę na problem nadprodukcji odzieży.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51085 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Wojtek

4 lata temu

568 wyświetleń od 9 lutego to chyba nie jest imponujący wynik. :(

Rozwiń komentarze
 

15 lutego 2018

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 3
15.02.2018

McDonald’s ogłasza globalne zobowiązania dotyczące oferty dla dzieci

Firma McDonald’s przedstawiła globalne zobowiązania dotyczące zestawów Happy Meal. Planowane zmiany dotyczą zarówno produktów wchodzących w ich skład, jak i komunikacji oferty dla dzieci. Marka będzie zachęcać rodziny do wyboru zestawów zawierających owoce, warzywa, niskotłuszczowe produkty mleczne, produkty pełnoziarniste, chude białko i wodę. Założone cele mają zostać osiągnięte do 2022 r.