0 1 21.02.2007Stereo.pl wspiera obronę Rospudykampanie społeczne TweetKlienci sklepu internetowego Stereo.pl otrzymają zielone wstążki – symbol akcji ochrony Doliny Rospudy.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad52061 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 21.02.2007Salt & Pepper odświeża Ptasie Mleczko marki MajamiAgencja reklamowa Salt & Pepper rozpoczęła współpracę z nowym Klientem: cukierniczą firmą Majami, która jest producentem m.in. kultowych już wśród smakoszy na całym świecie krówek. Pierwsze zlecenie Majami dla Salt & Pepper dotyczyło stworzenia nowego wizerunku opakowań wielo-smakowej linii Ptasiego Mleczka.
0 1 0 0 0 21.02.2007AVON wybiera domy mediowe w regionie EMEAW ciągu ostatnich 3 miesięcy Avon Cosmetics w drodze przetargów wybrał domy mediowe, z którymi będzie współpracował lokalnie na rynkach regionu Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (Europe, Middle East and Africa). Cały proces koordynował Rafał Szysz, Media Manager EMEA w Avon.
0 1 0 0 0 21.02.2007Tiger Energy Drink - No.1 w PolsceTiger Energy Drink po raz pierwszy w historii "przegonił" lidera rynkowego napojów energetyzujących Red Bulla.
0 1 0 0 0 21.02.2007Dewar`s – światowe nagrodyProdukty marki Dewar`s otrzymują laury na najbardziej prestiżowych konkursach międzynarodowych. W 2006 roku zostały wyróżnione aż 28 nagrodami. Liczba zdobytych medali i wyróżnień nie tylko nadają whisky Dewar`s miano jednego z najczęściej nagradzanych trunków, ale przede wszystkim podkreślają jego jakość i smak.