Stena Line znów wzywa na pokład (wideo)
  • 1
  • 1
7.06.2011

Stena Line znów wzywa na pokład (wideo)

Po odsłonie billboardowej sprzed dwóch miesięcy – kampania przewoźnika promowego Stena Line od 4 czerwca prowadzona jest w telewizji. Spot kręcony był na nowym promie Stena Vision (jedyny prom w Polsce z prawdziwym centrum spa) oraz w Karlskronie w Szwecji, dokąd pływają promy Stena. Kreacja spotu to pierwsza odsłona nowej strategii marki Stena Line na polskim rynku, stworzonej przez agencję Mediafocus.

Grupa docelowa akcji to energiczni, dynamiczny, przedsiębiorczy młodzi mężczyźni o wykształceniu średnim, mieszkańcy miast, podróżujący do Skandynawii w celach zarobkowych, biznesowych czy turystycznych.


Kampania potrwa do 26 czerwca. Kreacja spotu – Mediafocus, produkcja – Papaya Films.

Nowa strategia marki Stena Line stworzona została w odpowiedzi na sygnały z różnych segmentów rynku.

Polski rynek podróży promowych różni się od skandynawskiego czy też brytyjskiego. Polacy nie mają tak rozwiniętych tradycji morskich, a podróż promem przez Bałtyk dla znacznej części społeczeństwa jest abstrakcją. Z drugiej strony Polacy coraz więcej podróżują. Zmienia się także zasobność naszych portfeli, a co za tym idzie – oczekiwania co do standardu podróży.

Przeprowadzone spotkania i warsztaty z zespołem klienta pozwoliły specjalistom z Mediafocus na sformułowanie od nowa wartości oferowanej przez markę Stena Line.

 

 

7 czerwca 2011

6 czerwca 2011

Reklama
Reklama