Stawiamy na łatwość, szybkość i dostępność, czyli ścieżki zakupowe Polaków w 2021 r.
  • 0
  • 1
8.06.2021

Stawiamy na łatwość, szybkość i dostępność, czyli ścieżki zakupowe Polaków w 2021 r.

Epidemia, zamknięcie sklepów stacjonarnych i spędzanie większej ilości czasu w domu – wszystkie te czynniki znacząco wpłynęły na nasze zwyczaje zakupowe. Agencja badawcza Atena Research & Consulting sprawdziła, jaką ścieżkę zakupową konsumenci przechodzą od momentu poszukiwania produktu do finalizacji transakcji. 80% badanych twierdzi, że zakupy w Internecie są szybkie i łatwe, a ich ścieżki najczęściej rozpoczynają się na platformach handlowych – zaznacza tak 33% respondentów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54589 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Allegrotozlo

3 lata temu

Monopole nigdy nie służyły ludziom. Przez chwilę może wydawać się, że jest ok ale to krótkoterminowe korzyści - potem wszyscy tracą.

8 czerwca 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
8.06.2021

10% polskich konsumentów zostało wprowadzonych w błąd przy zakupie podrobionego produktu – pokazują wyniki badania

Z badania „Obywatele europejscy a własność intelektualna” przeprowadzonego przez Urząd Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej wynika, że konsumenci nadal mają trudności z rozróżnieniem towarów oryginalnych i podrobionych. 10% polskich konsumentów zostało wprowadzonych w błąd przy zakupie podrobionego produktu. 6,8% towarów importowanych do UE – o wartości 121 mld euro – to towary podrobione.

7 czerwca 2021