Statuetki EFFIE AWARDS wręczone
  • 0
  • 1
24.10.2006

Statuetki EFFIE AWARDS wręczone

Grand Prix siódmej edycji konkursu reklamowego Effie zdobyła agencja Saatchi & Saatchi. Nagrodę przyznano za kampanię non profit „Wolność słowa na Białorusi”, zrealizowaną na zlecenie Amnesty International. Łącznie agencje reklamowe wyróżniono tylko dwiema złotymi statuetkami Effie, głównej nagrody nie otrzymał żaden z domów mediowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54562 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 października 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.10.2006

Kampania reklamowa Ogrodu SPA - nowej linii Grupy Kolastyna

Grupa Kolastyna SA – czołowy polski producent kosmetyków pielęgnacyjnych – rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię wizerunkową. Działania mają na celu zbudowanie wizerunku Laboratorium Kolastyna (jednej z marek znajdujących się w portfolio Grupy). Produktem prezentowanym podczas kampanii jest linia kosmetyków pielęgnacyjnych Ogród SPA. Jest to pierwsza z linii produktów wprowadzonych w ostatnich miesiącach na rynek w nowej szacie graficznej i pod nowym, odświeżonym logo Laboratorium Kolastyna.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.10.2006

Ruszyła kampania „Pokochaj każdą podróż z kartą Visa”

Visa Europe wspólnie z bankami członkowskimi wydającymi karty Visa w Polsce rozpoczęła jesienną kampanię promocyjną mającą na celu zachęcenie konsumentów do płacenia za zakupy kartami Visa zamiast gotówką. Loterię promocyjną, która potrwa do końca grudnia br. wspiera intensywna kampania reklamowa w telewizji, radiu, prasie ogólnopolskiej, punktach sprzedaży i w internecie. O promocji informować będą banki członkowskie, a w połowie listopada br. rozpocznie się innowacyjny konkurs na antenie Radia ZET. Przygotowanie i realizację promocji oraz działań reklamowych powierzono agencji Saatchi & Saatchi, zaś planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja Mediaedge:cia.