Startuje nowa, taneczna kampania reklamowa Leroy Merlin - Marketing przy Kawie
Startuje nowa, taneczna kampania reklamowa Leroy Merlin
  • 1
  • 2
30.06.2025

Startuje nowa, taneczna kampania reklamowa Leroy Merlin

26 czerwca sieć Leroy Merlin Polska zaprezentowała drugi element nowej platformy marketingowej. Motywem przewodnim komunikacji handlowej jest taniec, muzyka i żywiołowa, grupowa choreografia.

Handlowe spoty telewizyjne, którym towarzyszy kampania reklamowa 360 stopni, to element funkcjonujący równolegle do kampanii wizerunkowej „Z miłości do domu”. Marka Leroy Merlin rozpoczęła ją kilka tygodniu temu. Spot ma musicalowy charakter i stanowi połączenie śpiewu, tańca, melorecytacji i oryginalnego języka wizualnego. Ważną rolę pełni scenografia. Tłem muzycznym do filmów stał się przebój Ricky’ego Martina z lat 90. „La copa de la vida”, wyśpiewany w nowej interpretacji bohaterów filmów.

– Nasza nowa kampania handlowa jest odzwierciedleniem silnej dynamiki, jaką obserwujemy w retailu, szczególnie w ostatnich latach. Mówi o promocjach, zaskakując pozytywną energią, przy jednoczesnym zachowaniu maksymalnej przejrzystości komunikacyjnej. Celem jest skierowanie uwagi klientów na konkretne kategorie asortymentu i promocje ograniczone czasowo.

Taniec we współczesnej popkulturze stał się zjawiskiem wzbudzającym powszechnie dobre skojarzenia. Mamy przekonanie, że jego uniwersalny język trafi do naszych klientów ze wszystkich grup wiekowych. Chcemy zachować spójność z długoterminową strategią marketingową Leroy Merlin. Zadbaliśmy więc o lekki styl spotów reklamowych, ich przejrzystość wizualną i komunikacyjną, wplatając też nasz charakterystyczny element humorystyczny – mówi Joanna Próchnicka, dyrektor ds. komunikacji marketingowej Leroy Merlin Polska.

Kampania handlowa Leroy Merlin

Kampania handlowa Leroy Merlin

Spot w reżyserii Alana Willmanna powstał z zaangażowaniem grupy kilkunastu profesjonalnych tancerzy

Za choreografię odpowiadała Tina Papazyan. Pierwsze piętnasto- i trzydziestosekundowe reklamy nowej kampanii zostały wyemitowane w telewizji 28 czerwca, a następne będą prezentowane w toku kolejnych akcji promocyjnych. Jest to drugi etap wdrożenia nowej platformy komunikacyjnej marki. Pierwsza – wizerunkowa – została wprowadzona w czerwcu obecnego roku.

W reklamach skoncentrowano się na ofercie Leroy Merlin, z naciskiem na aktywacje. Na początek marka informuje o akcjach:

  • „Łazienka”, w której można otrzymać zwrot 100 zł za wydane 2000 zł,
  • „Oświetlenie”, gdzie kupujący mogą otrzymać zwrot 100 zł na kartę za każde 500 zł wydane na asortyment z tej kategorii.

Za kreatywną stronę kampanii odpowiada agencja Starcom. Produkcję i postprodukcję powierzono Dynamo Studio. Reżyserem spotów został Alan Willmann. Zakupem mediów offline zajęła się agencja Mediacom, a strategicznym planowaniem i zakupem mediów digital – agencja Starcom.

Kampania handlowa Leroy Merlin

Kampania handlowa Leroy Merlin

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

30 czerwca 2025