Startuje 6. edycja promocji „Dwa szybkie Żubry” - Marketing przy Kawie
Startuje 6. edycja promocji „Dwa szybkie Żubry”
  • 0
  • 1
2.02.2021

Startuje 6. edycja promocji „Dwa szybkie Żubry”

Piwo Żubr wraca z kampanią „Dwa szybkie Żubry”. W tym roku aktywacja odbywa się pod hasłem: „Za dwoma szybkimi Żubrami warto gonić”. Promocja wystartowała 2 lutego i potrwa 6 miesięcy, do 31 lipca. W tym czasie do wygrania będzie 13 milionów piw.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55733 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

2 lutego 2021

  • 0
  • 4
  • 0
2.02.2021

Polacy bardziej zainteresowani sportem w czasie pandemii. Badanie ARC Rynek i Opinia

W roku pandemicznym odsetek osób zainteresowanych sportem wzrósł o 8 p.p. Obecnie łącznie 90% Polaków deklaruje, że bardzo lub choć trochę interesuje się sportem. Wzrósł również odsetek osób, które uważają, że sponsoring ma pozytywny wpływ na rozwój polskiego sportu. Za największe osiągnięcie sportowe ubiegłego roku Polacy uważają zwycięstwo Igi Świątek w turnieju Wielkiego Szlema – wynika z najnowszego raportu Sponsoring Monitor ARC Rynek i Opinia.

  • 0
  • 10
  • 0
2.02.2021

Kurier Głodnego Warszawiaka – artyści GLS wspierają gastronomię muralem

W dobie pandemii branża gastronomiczna jest jedną z tych, które mocno ucierpiały wskutek wprowadzonych obostrzeń i zakazów. Wiele lokali ogłosiło upadłość, inne walczą o przetrwanie. Bazowanie na samej sprzedaży na wynos i dostawach rzadko rekompensuje straty, a dla niektórych lokali jest całkowicie niemożliwe. Good Looking Studio, chcąc wyrazić wsparcie dla branży, namalowało w Warszawie mural o tematyce gastronomicznej.

1 lutego 2021

  • 0
  • 1
  • 0
1.02.2021

Większość dziennikarzy tęskni za normalnością. Prawie połowa, gdyby mogła, wzięłaby udział w tradycyjnej konferencji prasowej. Wyniki badania

Pomimo trwającej pandemii niemal co drugi dziennikarz (43,4%) wolałby wziąć udział w tradycyjnej konferencji offline zamiast online – wynika z ogólnopolskiego badania przeprowadzonego wśród przedstawicieli mediów. W badaniu wzięli udział dziennikarze zajmujący się rozmaitą tematyką, m.in. technologią, motoryzacją, biznesem i gospodarką.