Staropolanka i Red is Bad z limitowaną edycją wody
  • 0
  • 2
5.05.2017

Staropolanka i Red is Bad z limitowaną edycją wody

2 maja, w Dniu Flagi Narodowej, marka Staropolanka (Zespół Uzdrowisk Kłodzkich należący do KGHM) wprowadziła limitowaną edycję wody. Przygotowała ją we współpracy z brandem odzieży patriotycznej Red is Bad. Widoczna na butelce etykieta inspirowana jest biało-czerwonymi barwami.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Róża

7 lat temu

Komentarz

Może warto doczytać, że nie piszą, że Polacy ją wydobywali w 1905 roku. Owszem jest napisane, że teraz to polska woda, lecz wydobywano ją 100 lat temu ze źródeł w Polanicy.

Tess

7 lat temu

Patriotyczna woda? Kpina

Argument o historycznej polskości czy niepolskości uzdrowiska i jego źródeł nie ma dla mnie znaczenia.Tę wodę tworzyły wieki, wobec których rozważania "czyje co je" obecnie, mają siłę mrówki na autostradzie. Znaczenie ma natomiast to, że w celach marketingowych sięga się do skojarzeń nacjonalistycznych, wręcz faszystowskich. To mierzi. W internecie nie tylko na swojej stronie producent dostał srogie baty.

Denzi

7 lat temu

Do Róża

to nie jest materiał historyczny (lub o historii) tylko przekaz reklamowy. Dlatego istotne jest w tym nie to czego nie piszą ale na czym bazują (domysły, stereotypy, dopowiedzenia).

5 maja 2017