Starlink: Rynek reklamowy wzrósł w 2008 r. o 12 proc. i osiągnął wartość 7,7 mld złotych
  • 0
  • 1
17.02.2009

Starlink: Rynek reklamowy wzrósł w 2008 r. o 12 proc. i osiągnął wartość 7,7 mld złotych

Dom mediowy Starlink opublikował najnowszy raport o rynku reklamowym w Polsce. Z raportu wynika, że w 2008 roku szacowana wartość rynku reklamowego wyniosła 7 miliardów 719 milionów złotych (szacowana wartość rynku reklamy w mediach w roku 2007 to 6,89 miliarda złotych). Wzrost względem roku 2007 wyniósł 12,0 proc.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 lutego 2009