Starcom zwycięzcą przetargu mediowego Tele2
  • 0
  • 1
13.11.2007

Starcom zwycięzcą przetargu mediowego Tele2

Firma Tele 2 rozstrzygnęła przetarg na obsługę skonsolidowanego budżetu mediowego w krajach Europy Północnej i Środkowej. Reklamodawca zdecydował się powierzyć planowanie i zakup mediów domom mediowym należącym do Publicis Groupe Media (Starcom, MediaVest oraz ZenithOptimedia). W Polsce obsługa Tele2 pozostanie w gestii domu mediowego Starcom.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 listopada 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.11.2007

SAR wyłącznym przedstawicielem Cannes Lions i Eurobest Awards na Polskę

Przedstawiciele Cannes Lions: Philip Thomas - Cannes Lions CEO i Terry Savage - Executive Chairman, spotkali się w Londynie z pełnomocnik Zarządu SAR, Członkiem Zarządu EACA – Pawłem Tyszkiewiczem. Biorąc pod uwagę osiągnięcia i rolę jaką SAR pełnił przy promocji konkursu w Polsce współpracując z poprzednim przedstawicielem Cannes (organizacja pokazów i wystaw Cannes Lions, przeprowadzanie w ramach KTR podczas Polskiego Festiwalu i Konkursu Reklamy eliminacji do konkursu Young Creatives), przedstawiciele Cannes Lions powierzyli w Polsce wyłączne przedstawicielstwo konkursu Stowarzyszeniu Agencji Reklamowych.