Starcom zajmie się obsługą mediową marki Tarczyński
  • 0
  • 1
18.01.2021

Starcom zajmie się obsługą mediową marki Tarczyński

Producent wędlin Tarczyński wybrał do obsługi mediowej agencję Starcom (Publicis Groupe). Decyzja o rozpoczęciu współpracy zapadła w wyniku przeglądu ofert domów mediowych.

Starcom odpowiada za tworzenie strategii komunikacji oraz planowanie i zakup mediów od początku 2021 r.

Tarczyński to silna i ambitna marka, która niezwykle dynamicznie się rozwija. Stawiamy na nowoczesną komunikację i odważnie sięgamy po innowacyjne rozwiązania. Agencja Starcom przekonała nas do siebie przede wszystkim dojrzałym biznesowym podejściem do naszej marki, a także doświadczeniem i kompetencjami idealnie wpisującymi się w nasze potrzeby. Pozytywne wrażenie zrobiła na nas zaprezentowana przez agencję strategia, a warunki finansowe ostatecznie przypieczętowały decyzję – mówi Tomasz Tarczyński, członek zarządu, dyrektor marketingu i eksportu marki Tarczyński.

  • 1
Obsługę mediową marki Tarczyński prowadzi Starcom

Obsługę mediową marki Tarczyński prowadzi Starcom

18 stycznia 2021