Starcom i iBlue realizują kampanię proximity advertising dla telewizji nowej generacji n
  • 0
  • 1
17.03.2008

Starcom i iBlue realizują kampanię proximity advertising dla telewizji nowej generacji n

We wszystkich kinach sieci Multikino oraz wybranych kinach studyjnych i wyższych uczelniach prowadzona jest akcja mająca na celu wsparcie konkursu organizowanego przez telewizję n oraz portal millionyou.com.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 marca 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.03.2008

Inauguracja Europejskiego Roku Dialogu Międzykulturowego 2008

Narodowe Centrum Kultury ogłosiło oficjalne otwarcie obchodów Europejskiego Roku Dialogu Międzykulturowego (ERDM) w Polsce, inicjatywy której celem jest promocja dialogu międzykulturowego, wspieranie budowy spójnego, ale jednocześnie również otwartego środowiska kulturowego, w którym różne tożsamości etniczne, religijne i narodowe współistnieją ze sobą zarówno na poziomie całej wspólnoty europejskiej, jak i w obrębie poszczególnych państw członkowskich.