Starbucks wybrał Uszka w Barszczu do obsługi w mediach społecznościowych
  • 0
  • 1
30.09.2019

Starbucks wybrał Uszka w Barszczu do obsługi w mediach społecznościowych

Przetarg na obsługę działań reklamowych i kreatywnych polskiego oddziału Starbucksa w social media wygrała agencja Uszka w Barszczu. Strony nie informują o czasie trwania umowy.

Uszka w Barszczu i Starbucks rozpoczynają współpracę od akcji kreatywnej „Starbucks – kawa mi gra”. Działanie to celebruje Międzynarodowy Dzień Kawy. W ramach kampanii powstał film, w którym muzycy na żywo wykonują utwory nawiązujące do imion klientów obecnych w kawiarni oraz do ich zamówień. Kampania będzie prowadzona na Facebooku i Instagramie.

Prowadzenie komunikacji w social mediach marki należącej do tzw. love brandów jest wyzwaniem zarówno kreatywnym, jak i strategicznym. Nasze działania chcemy oprzeć na wartościach, które od lat są kluczowe dla klienta: otwartość, ciepło i autentyczność. Dzięki takiemu podejściu możemy być blisko ludzi związanych z marką – mówi Rafał Piwoński, strategy planner w Uszkach w Barszczu.

Agencja zwyciężyła dzięki spójnej strategii, zrozumieniu marki oraz pomysłom kreatywnym wpisującym się w DNA firmy.

  • 1

Uszka w Barszczu i Starbucks działają razem w social media

30 września 2019

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
30.09.2019

Impulsywnie i kilka razy w tygodniu – tak Polacy jedzą słodycze. Badanie SW Research

Jesień to niekwestionowany sezon czekoladowych słodkości. Dłuższe wieczory i powrót do codziennych obowiązków sprawiają, że sięganie po słodką przekąskę jest coraz częstsze. Jak pokazują dane agencji Nielsen, w drugiej połowie 2018 r. wartość sprzedaży batonów i wafli wzrosła o odpowiednio 7,9%[1] i 3,5%[2] w stosunku do analogicznego okresu w 2017 r. Widząc zainteresowanie słodyczami, SW Research i ETi zapytały Polaków o zwyczaje związane z ich konsumowaniem.