- 0
- 1
Globalna marka stworzyła kawiarnię Starbies inspirowaną Taylor Swift
Z okazji premiery nowego albumu Taylor Swift „The Life of a Showgirl” Starbucks przekształcił kawiarnię w Nashville w Stanach Zjednoczonych w lokal o nazwie Starbies, poświęcony artystce.
Dla gości Starbies przygotowano m.in. sklep z płytami winylowymi, fotobudkę, bransoletki przyjaźni i kawową piankę zdobioną brokatem. Wszystko to inspirowane postacią Taylor Swift. Pierwszych 113 tys. fanów (i członków programu lojalnościowego Starbucks Rewards), którzy zauważyli wzmianki o albumie ukryte w postach społecznościowych marki, otrzymało za darmo dowolny napój ze swojej listy życzeń.
Starbucks nie po raz pierwszy świętuje nowy album Taylor Swift
W 2021 r. sieć nawiązała współpracę ze Swift, aby uczcić wydanie albumu „Red (Taylor’s Version)”. W ramach tej współpracy fani mogli zamówić „Taylor’s Latte” – karmelowy napój kawowy szczególnie lubiany przez piosenkarkę.
Do napoju dołączono:
- tematyczne naklejki,
- karty podarunkowe Starbucks z tekstem „autumn leaves falling down” pochodzącym z piosenki „All Too Well”,
- specjalną playlistę Spotify z muzyką Swift.

