Starbies – kawiarnia inspirowana Taylor Swift - Marketing przy Kawie
Globalna marka stworzyła kawiarnię Starbies inspirowaną Taylor Swift
  • 0
  • 1
7.10.2025

Globalna marka stworzyła kawiarnię Starbies inspirowaną Taylor Swift

Z okazji premiery nowego albumu Taylor Swift „The Life of a Showgirl” Starbucks przekształcił kawiarnię w Nashville w Stanach Zjednoczonych w lokal o nazwie Starbies, poświęcony artystce.

Dla gości Starbies przygotowano m.in. sklep z płytami winylowymi, fotobudkę, bransoletki przyjaźni i kawową piankę zdobioną brokatem. Wszystko to inspirowane postacią Taylor Swift. Pierwszych 113 tys. fanów (i członków programu lojalnościowego Starbucks Rewards), którzy zauważyli wzmianki o albumie ukryte w postach społecznościowych marki, otrzymało za darmo dowolny napój ze swojej listy życzeń.

Starbucks nie po raz pierwszy świętuje nowy album Taylor Swift

W 2021 r. sieć nawiązała współpracę ze Swift, aby uczcić wydanie albumu „Red (Taylor’s Version)”. W ramach tej współpracy fani mogli zamówić „Taylor’s Latte” – karmelowy napój kawowy szczególnie lubiany przez piosenkarkę.

Do napoju dołączono:

  • tematyczne naklejki,
  • karty podarunkowe Starbucks z tekstem „autumn leaves falling down” pochodzącym z piosenki „All Too Well”,
  • specjalną playlistę Spotify z muzyką Swift.
Starbies – kawiarnia Starbucks inspirowana Taylor Swift

Starbies – kawiarnia Starbucks inspirowana Taylor Swift

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

Aisling

1 miesiąc temu

Taylor nie ma piosenki, która nazywa się „Autumn leaves falling down” ;). Jest to fragment wzięty z piosenki o tytule "All Too Well".

Jakub Müller

1 miesiąc temu

@Aisling: Dziękujemy za czujność, poprawione :)

7 października 2025