Star One dla Machiny Edukacyjnej
  • 0
  • 1
5.02.2008

Star One dla Machiny Edukacyjnej

„Nasi lektorzy zapraszają” to hasło nowej kampanii promującej warszawską szkołę języka hiszpańskiego Machina Edukacyjna, którą przygotowała grupa komunikacyjna Star One.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51624 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 lutego 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.02.2008

V edycja "PRaktykuj za granicą"

4 lutego rozpoczęła się V edycja konkursu public relations „PRaktykuj za granicą”, po raz pierwszy prowadzona we współpracy z konkursem „Grasz o staż”. Do udziału w projekcie Instytut Monitorowania Mediów zaprasza wszystkich studentów interesujących się PR-em i komunikacją. Nagrodami dla twórców najlepszych strategii komunikacyjnych dla Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko” są staże w Londynie i Brukseli w agencjach PR: Fleishman-Hillard, Hill&Knowlton, Weber Shandwick.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.02.2008

Wspólny projekt On Board PR i wydawnictwa Flashbook.pl

Firma On Board PR jest partnerem wydania polskiej wersji książki „Techniki kreatywności”, która ma się ukazać 22 lutego b.r. nakładem wydawnictwa Flashbook.pl. Książka autorstwa dr Matthiasa Nollke jest kompendium wiedzy na temat technik stosowanych przy organizacji sesji kreatywnych, zawiera przykłady i wskazówki jak organizować pracę w sposób zapewniający twórcze rezultaty. Jest adresowana do osób, w których pracy kreatywność ma duże znaczenie: m.in. PR-owców i marketerów.