0 1 15.05.2006Star Media planuje kampanię SEPHORYkampanie reklamowe TweetSieć perfumerii Sephora Polska Sp. z o.o. rozpoczęła swoją pierwszą telewizyjną kampanię reklamową.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54718 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 15.05.2006Citibank Handlowy wprowadza dla Klientów konkursy i gry on-lineKażdy uczestnik, który zarejestruje się na stronie www.online.citibank.pl/gra ma możliwość zbierania punktów i zdobycia atrakcyjnych nagród (laptop, palmtop, iPOD). W konkursie mogą brać udział osoby będące klientami banku. Wyjątkowość konkursu o nazwie „Łąka Skarbów” polega na tym, że ma charakter wciągającej gry komputerowej on-line, w którą można zagrać wchodząc na stronę banku.
0 1 0 0 0 15.05.2006Historia. Nowy film reklamowy piwa Żywiec14 maja w TVP 1 oraz TVP 2 został wyemitowany nowy film reklamowy marki Żywiec „Historia.”
0 1 0 0 0 15.05.2006Owockowa promocja MAOAMRuszyła kolejna promocja konsumencka firmy HARIBO. Tym razem jest adresowana do najmłodszych miłośników gum rozpuszczalnych marki MAOAM. Promocji towarzyszy silna kampania reklamowa w telewizji i Internecie.
0 1 0 0 0 15.05.2006Crowley wybiera SigmęCrowley Data Poland, czołowy operator telekomunikacyjny, powierzył agencji Sigma International (Poland) Ltd obsługę public relations w Polsce.