Star Media planuje kampanię SEPHORY
  • 0
  • 1
15.05.2006

Star Media planuje kampanię SEPHORY

Sieć perfumerii Sephora Polska Sp. z o.o. rozpoczęła swoją pierwszą telewizyjną kampanię reklamową.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 maja 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.05.2006

Citibank Handlowy wprowadza dla Klientów konkursy i gry on-line

Każdy uczestnik, który zarejestruje się na stronie www.online.citibank.pl/gra ma możliwość zbierania punktów i zdobycia atrakcyjnych nagród (laptop, palmtop, iPOD). W konkursie mogą brać udział osoby będące klientami banku. Wyjątkowość konkursu o nazwie „Łąka Skarbów” polega na tym, że ma charakter wciągającej gry komputerowej on-line, w którą można zagrać wchodząc na stronę banku.