Stanowisko UOKiK w sprawie Ubera
  • 0
  • 1
6.05.2016

Stanowisko UOKiK w sprawie Ubera

Dotychczasowy monitoring oraz analizy nie wskazują na konieczność interwencji urzędu ani w zakresie ochrony interesów konsumentów, ani ochrony konkurencji – brzmi stanowisko UOKiK. Urząd przedstawił je w związku z toczącą się publicznie dyskusją dotyczącą korzyści i potencjalnych zagrożeń dla konkurencji i konsumentów ze strony platform internetowych na rynku samochodowego przewozu osób. Do takich platform należy m.in. Uber.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

49742 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

5 maja 2016