Stanowisko Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR w sprawie postępowania UOKiK
  • 0
  • 1
19.12.2019

Stanowisko Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR w sprawie postępowania UOKiK

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zaprezentowało stanowisko w sprawie wszczęcia postępowania antymonopolowego przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz publikacji informacji z tym związanej przez urząd do wiadomości publicznej. Organizacja będzie się starała wykazać, że jej działania były uzasadnione i prowadzone w interesie rozwoju rynku komunikacji marketingowej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52042 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

18 grudnia 2019

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.12.2019

Nadawcy telewizyjni powołali Związek Pracodawców Ogólnopolskich Mediów Telewizyjnych „MOC TV”

Przedstawiciele nadawców telewizyjnych podjęli decyzję o powołaniu do życia nowej organizacji. Jej celem jest reprezentowanie interesów wspólnych dla członków związku w zakresie badania konsumpcji mediów, w szczególności mediów telewizyjnych. Prace nad uruchomieniem związku trwały kilkanaście miesięcy. Jednym z najważniejszych celów będzie wypracowanie nowego standardu badania mediów.