Stan branży marketingowej w badaniu „Getting Media Right: Marketing in Motion” firmy Kantar
  • 0
  • 1
16.09.2019

Stan branży marketingowej w badaniu „Getting Media Right: Marketing in Motion” firmy Kantar

Niemal połowa (46%) reklamodawców przyznaje, że nie osiągnęła jeszcze właściwej równowagi komunikacyjnej w mediach on- i offline. Trzy czwarte tej grupy (76%) nadal ma problemy z pomiarem efektywności działań w różnych kanałach komunikacji. Takie są wnioski z tegorocznego badania branży marketingowej, którego wyniki ogłosiła firma Kantar.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

47331 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

16 września 2019

13 września 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
13.09.2019

Trendy kształtujące polski sektor bankowy w dobie cyfrowej rzeczywistości. Poznamy je podczas Mobile Trends Conference for Banking

Ponad 40 prelegentów będzie opowiadać o trendach w sektorze bankowym i finansowym podczas specjalnej edycji konferencji Mobile Trends. Ta odbędzie się w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie już 3 i 4 października. Wśród prelegentów i panelistów znajdują się przedstawiciele 10 największych banków i instytucji finansowych w Polsce. Będą także eksperci z firm takich jak Google, Edisonda, Blockchain Polska, Escola, E-point, Mobee Dick, Upside, Uxeria czy VMLY&R Poland.