Stacje paliw: wygrywa marka - Marketing przy Kawie
Stacje paliw: wygrywa marka
  • 0
  • 1
12.03.2008

Stacje paliw: wygrywa marka

Polacy nie ufają niezależnym, niemarkowym stacjom paliwowym – wynika z raportu firmy doradczej On Board PR przygotowanego na podstawie badań PBS DGA – głównie dlatego, że ich zdaniem niemarkowe stacje oferują paliwa gorszej jakości.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56200 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

12 marca 2008