Środek przeciwbólowy z reklamą w konwencji serialowej (wideo)
  • 1
  • 1
23.09.2011

Środek przeciwbólowy z reklamą w konwencji serialowej (wideo)

12 września rozpoczęła się kampania telewizyjna Naxii, leku z kategorii przeciwbólowej USP, przeznaczonego dla osób cierpiących na przewlekłe bóle mięśni, pleców oraz bóle reumatyczne. Trzydziestosekundowy spot zatytułowany „Ela” przygotowała agencja Red8.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54776 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 września 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.09.2011

Kampania banerowa konkursu „Zdrowe zatoki”

We wrześniu br. zainaugurowano X edycję ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „Zdrowe zatoki”, pod patronatem marki Ibuprom Zatoki z portfolio Ibupromu (USP Zdrowie). Głównym elementem akcji jest objazd mobilnego gabinetu termowizyjnego, w którym Polacy mogą korzystać z bezpłatnych badań w kierunku rozpoznania zapalania zatok przynosowych. W tym roku o przebiegu trasy decydują internauci, którzy mogą głosować na swoje miasta.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.09.2011

Najlepsi „Zaklinacze Mango” na wielkoformatowej reklamie

Marka Lipton Ice Tea zakończyła akcję o nazwie „Zaklinacze Mango”, towarzyszącą wprowadzeniu na rynek nowego wariantu smakowego herbaty mrożonej Lipton Ice Tea Green Mango. W lipcu na facebookowym profilu marki dostępna była aplikacja dla wirtualnych tancerzy. Zdjęcia najlepszych z nich znalazły się na wielkoformatowej siatce outdoorowej w centrum Warszawy. Reklamę można oglądać do końca września.

22 września 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.09.2011

Szkolenie „Psychologia w mediach społecznościowych. Internet, społeczności, Facebook”

W dzisiejszych czasach, gdy przeciętny konsument wystawiony jest na działanie do 3000 komunikatów reklamowych dziennie, tradycyjna reklama przestaje działać. Aby nie pozostać w tyle i pozyskać nowych klientów, jesteśmy zmuszeni poszukiwać coraz bardziej kreatywnych, zaskakujących i angażujących form komunikacji marketingowej. Temu właśnie służy szkolenie „Psychologia w mediach społecznościowych”, które odbędzie się 28 i 29 września w Warszawie. Organizatorem jest firma Multitrain.