Średnie ceny produktów FMCG w 2019 r. stabilne. Skoki cen silnie uzależnione od polityki danej sieci. Badanie ASM SFA
  • 0
  • 3
22.01.2020

Średnie ceny produktów FMCG w 2019 r. stabilne. Skoki cen silnie uzależnione od polityki danej sieci. Badanie ASM SFA

Grudzień nie przyniósł odczuwalnych zmian uśrednionych cen podstawowych produktów FMCG. Zmniejszył się też rozdźwięk cenowy między kanałami sprzedaży on- i offline. Jednakże w skali kwartalnej rozstrzał cen między sklepami internetowymi a standardowymi wzrósł z 10 do ponad 15%. To wnioski z badania ASM Sales Force Agency.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 stycznia 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.01.2020

PIAP pisze do Ministra Finansów w sprawie zniesienia limitów na nieodpłatne przekazywanie upominków

Zniesienie limitów na nieodpłatne przekazywanie upominków osobom trzecim to od lat oczko w głowie działań lobbingowych PIAP. Teraz pojawiła się kolejna szansa na poprawę sytuacji firm w tym obszarze, ale w zupełnie innym ujęciu prawnym. Izba walczy o zniesienie obowiązku prowadzenia ewidencji upominków. Pisze w tej sprawie do Ministra Finansów, Inwestycji i Rozwoju, Tadeusza Kościńskiego.