„Srebrny odcień depresji” – Itaka z kampanią na temat depresji seniorów
  • 0
  • 7
15.02.2021

„Srebrny odcień depresji” – Itaka z kampanią na temat depresji seniorów

23 lutego przypada Światowy Dzień Walki z Depresją – chorobą, na którą choruje 350 mln ludzi na świecie. „Srebrny odcień depresji” ma inne oblicze niż depresja u osób w młodszym wieku. Fundacja Itaka powraca z tematem depresji seniorów i rozpoczyna drugą odsłonę kampanii.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

49889 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

15 lutego 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.02.2021

Chcemy powrotu imprez masowych w reżimie sanitarnym – wynika z ankiety „Sport masowy po Covid-19”

Ponad 10 tys. osób wzięło udział w ogólnopolskim badaniu internetowym, którego celem było sprawdzenie, jakie zmiany zaszły na rynku sportu masowego ponad rok od wybuchu pandemii. Drugi cel to dowiedzenie się, jak coraz dłuższe obostrzenia wpłynęły na kondycję psychiczną i fizyczną aktywnych Polaków. Badanie przeprowadził Związek Organizatorów Sportu Masowego.