Sprzęt AGD oraz środki czystości, którym ufają Polacy – European Trusted Brands 2013
  • 0
  • 3
21.05.2013

Sprzęt AGD oraz środki czystości, którym ufają Polacy – European Trusted Brands 2013

Spośród marek urządzeń AGD Polacy najbardziej ufają Boschowi i Amice – to wyniki badania European Trusted Brands 2013. Zapytani o najbardziej cenione środki czystości, wskazują marki Vizir, Persil, Ludwik oraz Pur.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 maja 2013

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.05.2013

Prezydencka propozycja regulacji dotycząca reklamy zewnętrznej i ochrony krajobrazu

Wprowadzenie definicji krajobrazu, stworzenie wykazu miejsc najważniejszych pod względem krajobrazowym dla kraju i ustanowienie przejrzystej procedury wyrażania zgody na umieszczanie reklam w przestrzeni publicznej – to tylko niektóre rozwiązania, jakie proponuje Kancelaria Prezydenta. Nowelizacja przepisów dotyczących ochrony krajobrazu wprowadzi też możliwość karania za szpecenie krajobrazu.