Sprzedaż wielokanałowa w branży fashion w powijakach? Raport „Shopping Show 2015”
  • 0
  • 1
16.06.2015

Sprzedaż wielokanałowa w branży fashion w powijakach? Raport „Shopping Show 2015”

Co myśli branża fashion o sprzedaży wielokanałowej? W jakim stopniu firmy z tego sektora są przygotowane do wdrożeń rozwiązań off- i online? Na te pytania próbują odpowiedzieć twórcy raportu „ShoppingShow” – Rubikom Strategy Consultants i marka Virtoo.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51874 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

16 czerwca 2015

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
16.06.2015

Kupując narzędzia ogrodnicze, konsumenci kierują się radami sprzedawcy – ARC Rynek i Opinia

Właściciele ogrodów i działek bardzo często szukają fachowej porady w zakresie wyboru narzędzi ogrodowych bezpośrednio w sklepach specjalistycznych. Wybierając mechaniczne narzędzia ogrodnicze, kupujący przede wszystkim zwracają uwagę na markę. Najbardziej znaną jest Stihl. Najczęściej kupowane narzędzie mechaniczne to kosiarka – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.