„Sprytne babki” i Shell z zestawem wskazówek dla kobiet prowadzących samochód (wideo)
  • 1
  • 1
7.10.2016

„Sprytne babki” i Shell z zestawem wskazówek dla kobiet prowadzących samochód (wideo)

Shell Polska rozpoczął pierwszą w swojej historii akcję promocyjną z udziałem internetowych influencerów. Do akcji producent paliw zaprosił autorki vloga „Sprytne babki”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

47363 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Ar

3 lata temu

Wskazówki dla kobiet

Rozumiem, że nie są to wskazówki, które dotyczą również mężczyzn... Kobieta to nie jest osobny gatunek i wyposażenie samochodu, czy zabawy z dziećmi dotyczą zarówno kobiet, jak i mężczyzn. Proponuję kolejny etap: "Wskazówki dla blondynów prowadzących samochód".

Rozwiń komentarze

7 października 2016

  • 1
  • 3
  • 0
  • 0
  • 2
7.10.2016

„Twoja historia nie musi być złośliwa!” – druga odsłona kampanii „Diagnostyka jajnika” (wideo)

62% Polek bardzo rzadko rozmawia w rodzinie o chorobach kobiecych lub nie robi tego w ogóle. Dla więcej niż co drugiej takie rozmowy są krępujące. Co czwarta wstydzi się mówić na ten temat nawet z lekarzem – to część wyników badań, jakie przeprowadziła na zlecenie Kwiatu Kobiecości firma IQS. W ramach akcji „Diagnostyka jajnika” aktorka Anna Korcz z córką Anią zachęcają do rozmów na temat chorób ginekologicznych występujących w rodzinie.