0 1 11.10.2012Sprostowanieprawo TweetSprostowanie dotyczące notki prasowej „Serce i Rozum na telebimach LED”Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54844 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
1 1 0 0 0 10.10.2012„Złoty miesiąc Ferrero” – kampania Ferrero Rocher (wideo)Rozpoczęła się czwarta edycja promocji produktów Ferrero Rocher, pod hasłem „Złoty miesiąc Ferrero”. Główny element stanowi loteria promocyjna.
1 1 0 0 0 10.10.2012Postaci z bajki „Fineasz i Ferb” promują markę Łowicz (wideo)5 października rozpoczęła się ogólnopolska kampania Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Łowiczu. Akcja promuje cztery smaki napojów jogurtowych. Producent reklamowanych napojów kupił od Walt Disney Polska licencję na wykorzystanie nazwy i wizerunku postaci z filmu „Fineasz i Ferb”.
0 1 0 0 0 10.10.2012Przetarg Instytutu Żywności i Żywienia rozstrzygniętyInstytut Żywności i Żywienia rozstrzygnął przetarg na przeprowadzenie kampanii promocyjnej. Działania będą realizowane przez dom mediowy Arena Media w czwartym kwartale roku i obejmą tylko media klasyczne.
1 1 0 0 0 10.10.2012Wyniki Konkursu Biuletynów Firmowych 2012 (wideo)Znamy już laureatów Konkursu Biuletynów Firmowych 2012 w pięciu kategoriach oraz nagrodzonych wyróżnieniami.