Sprite w Stanach Zjednoczonych przygotował serię hip-hopowych koncertów Live from the Label
  • 1
  • 2
1.07.2021

Sprite w Stanach Zjednoczonych przygotował serię hip-hopowych koncertów Live from the Label

Sprite, który od ponad trzech dekad jest orędownikiem kultury hip-hopowej, łączy siły z trojgiem przedstawicieli tego gatunku. Marka inicjuje serię wirtualnych koncertów Live from the Label.

Sprite rozpoczyna program w swoim rodzinnym mieście – Atlancie występem Latto, która zdobyła złoto i platynę. Odbędzie się on 29 lipca dzięki butelce „Stage 1”. Drugi koncert zaplanowano na Zachodnim Wybrzeżu 12 sierpnia za pośrednictwem butelki „Stage 2”. Wystąpi autor piosenek i raper Saweetie. Ostatni artysta z butelki „Stage 3” zostanie ogłoszony jeszcze tego lata.

Konsumenci mogą uzyskać dostęp do transmisji na żywo, kupując 20-uncjową limitowaną butelkę Live from the Label Sprite’a lub Sprite’a Zero Sugar. Butelki, które trafią na półki w całym kraju w czerwcu, zawierają kody QR. Trzeba je zeskanować, aby odblokować koncerty na żywo, powtórki koncertów, gadżety i przypomnienia o przyszłych koncertach.

Dzięki serii Sprite Live from the Label twoja butelka jest twoim biletem. Dostrzegliśmy możliwość wykorzystania rosnącej popularności kodów QR i koncertów na żywo, które podczas pandemii rozkwitły. A obserwowanie, jak artyści integrowali się z cyfrową przestrzenią w kreatywny sposób podczas pandemii, zainspirowało nas i dało nam więcej wiary w to, by iść naprzód – powiedziała Terika Fasakin, dyrektor marki Sprite.

Marka połączy też gwiazdy z początkującymi twórcami. Występy fanów zrzeszonych w społeczności Sprite Way rozpoczną każdy koncert Live from The Label. Marka przedstawi każdemu artyście listę wschodzących talentów, którzy będą mogli wystąpić jako support. Umożliwi także młodym twórcom rozmowy z gwiazdami.

Każda transmisja na żywo będzie zawierać odrębny motyw produkcyjny i elementy interaktywne – od funkcji czatu i ankiety po spersonalizowane emotikony. Pokazy będą również zawierać gadżety stworzone przez młodych projektantów mody, promowane w kanałach społecznościowych Sprite’a i headlinera. Będą one też dostępne w ramach niespodzianek i upominków.

Koncertom towarzyszyć będzie kampania w mediach społecznościowych. Marka będzie informować tam fanów, jak uzyskać dostęp do transmisji na żywo, opowie historie headlinerów i wschodzących gwiazd oraz zaprezentuje produkty z limitowanej edycji.

Akcja to kolejny rozdział zainicjowanej w 2019 r. platformy „Thirst for Yours” marki. Jest ona jest hołdem dla wieloletniego związku marki z kulturą hip-hopową.

  • 2
Live from the Label

Sprite z serią wirtualnych koncertów Live from the Label

 

1 lipca 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.07.2021

PepsiCo poszerza ofertę zdrowszych przekąsek i napojów

Firma PepsiCo ogłosiła plan poszerzenia oferty żywności i napojów oraz zapewnienia większego wyboru konsumentom z terenu Unii Europejskiej. Nowy plan obejmuje szereg zobowiązań opartych na rygorystycznych i wynikających z badań naukowych wytycznych dotyczących żywienia. Wśród celów realizowanych przez PepsiCo znajduje się ograniczenie cukru dodawanego do napojów oraz soli i tłuszczów nasyconych dodawanych do żywności, a także wprowadzenie do sprzedaży mniejszych porcji.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.07.2021

62 mln filmów usuniętych z TikToka w skali globalnej. Platforma publikuje raport egzekwowania zasad społeczności

TikTok opublikował raport egzekwowania zasad społeczności, w którym przedstawia działania podjęte w pierwszym kwartale 2021 r. mające chronić społeczność przed szkodliwymi i fałszywymi treściami. Wynika z niego, że globalnie usunięto z platformy 62 mln filmów za naruszenie zasad społeczności lub warunków korzystania z serwisu. Stanowi to mniej niż 1% wszystkich przesłanych materiałów wideo.