Sprite rozpoczyna współpracę z pasjonatami gier - Marketing przy Kawie
Sprite rozpoczyna współpracę z pasjonatami gier
  • 0
  • 1
28.04.2014

Sprite rozpoczyna współpracę z pasjonatami gier

Marka Sprite rozpoczęła stałą współpracę z twórcami trzech polskich kanałów dotyczących gier na YouTube. SKKF, Rojo i Rock staną się nie tylko ambasadorami marki, lecz także współtwórcami strategii jej działań w swoich kanałach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55736 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

28 kwietnia 2014