Sprawny.marketing rusza z jobboardem dla branży marketingowej
  • 0
  • 1
22.11.2021

Sprawny.marketing rusza z jobboardem dla branży marketingowej

Ruszył jobboard.sprawny.marketing – specjalistyczny serwis z ogłoszeniami o pracę dla marketingu, e-commerce i nowoczesnej sprzedaży.

Pracodawcy będę mogli wykorzystać kanały oraz zasięgi Sprawnego.marketingu. Do końca roku ogłoszenia można publikować za darmo.

Kandydaci natomiast otrzymają nowe miejsce do poszukiwania pracy w branży. Wszystkie ogłoszenia w serwisie będą miały podane widełki wynagrodzeń, będą też różne możliwości sortowania.

  • 1
Serwis Sprawny Marketing z jobboardem dla branży marketingowej

Serwis Sprawny Marketing z jobboardem dla branży marketingowej

19 listopada 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.11.2021

Facebook testuje nowe ograniczenia dotyczące wyświetlania reklam i kontrolowania treści

Trwa debata na temat potencjalnie negatywnego wpływu algorytmu facebookowego News Feeda na szersze nawyki związane z konsumpcją treści. W tym czasie firma Marka Zuckerberga testuje szereg nowych opcji kontroli treści zarówno dla osób fizycznych, jak i reklamodawców. Dzięki nim internauci mają zyskać wpływ na to, co widzą w serwisie. Z kolei marki być może będą mogły w końcu uniknąć niechcianych kontekstów.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.11.2021

Prawie 80 proc. Polaków przedkłada jakość żywności nad cenę – wynika z badania Deloitte

Większość konsumentów w Europie, robiąc zakupy w supermarkecie, częściej kieruje się aspektem zdrowotnym niż ceną produktów. Jak pokazuje raport „The Conscious Consumer” firmy doradczej Deloitte, 64 proc. respondentów deklaruje, że w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy zaczęło bardziej interesować się wpływem spożywanych produktów na zdrowie. Liderem pod tym względem są Polacy. Wśród nich niemal 75 proc. deklaruje, że częściej sięga po owoce i warzywa, a prawie 60 proc. ograniczyło w ostatnim roku spożycie alkoholu. Częściej niż inne nacje jesteśmy także gotowi zapłacić więcej za żywność dobrej jakości.