Sprawdź, co widzi Twój klient
  • 0
  • 1
9.03.2006

Sprawdź, co widzi Twój klient

Co przyciąga uwagę Klientów na sklepowych półkach? Które produkty zauważamy od razu, a których nie widzimy wcale? Dlaczego internauci klikają w pewne linki na stronach WWW, a inne ignorują? Dzieje się tak, ponieważ w pierwszym momencie zauważamy tylko niektóre elementy w naszym otoczeniu. Badania eyetrackingowe pozwalają na wychwycenie tych elementów i opracowanie mapy postrzegania przestrzeni przez konsumentów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52643 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 marca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.03.2006

Soul and Mind Group podjęła współpracę z firmą Sante

Agencja reklamowa Soul and Mind Group podjęła współpracę z firmą Sante – czołowym producentem zdrowej żywności na polskim rynku. Nowa linia lekkiego pieczywa Saffi, które pojawiło się niedawno w sklepach, składa się z sześciu produktów, m.in. serii ryżowej, pszennej i w polewie jogurtowej. Produkty adresowane do osób lubiących zdrowy tryb życia, wyróżniają się szatą graficzną utrzymaną w estetyce lekkości i świeżości. Zaprojektował ją zespół Soul and Mind Opakowania.