0 2 23.09.2009„Sprawdź, co pijesz” – kampania marki Mineradokampanie reklamowe TweetRozpoczęła się kampania telewizyjna napojów marki Minerado (Agros Nova).Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54672 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 23.09.2009Firmowy serwis WWW od pomysłu do gotowej witryny„Firmowy serwis WWW od pomysłu do gotowej witryny” to nowy na polskim rynku wydawniczym poradnik menedżera. Jego autorem jest Grzegorz Krzemień, wiceprezes agencji interaktywnej GoldenSubmarine.
0 1 0 0 0 23.09.2009ComPress rozpoczyna współpracę z Todis Consulting GroupAgencja Public Relations ComPress rozpoczęła współpracę z Todis Consulting Group. W ramach umowy ComPress będzie odpowiedzialny za realizację działań z zakresu współpracy z mediami i budowania relacji z klientami firmy.
0 1 0 0 0 23.09.2009Clos Brothers partnerem grupy Kobiety.plLaboratorium reklamy Clos Brothers zostało oficjalnym partnerem grupy Kobiety.pl podczas konferencji „Kobiety-MŚP-Multimedia”, która odbyła się 15 września na Giełdzie Papierów Wartościowych.
0 1 0 0 0 23.09.2009Konkurs dla twórców gier flashFlashAds, sieć reklamy w grach flash, organizuje konkurs dla twórców gier flashowych. Na najlepszych deweloperów czekają nagrody pieniężne oraz rzeczowe. Ponadto zgłoszone do konkursu gry zostaną wykorzystane w kampaniach reklamowych prowadzonych przez FlashAds.