Spoty piwa Lech spokojniejsze od innych - Marketing przy Kawie
Spoty piwa Lech w głośnych blokach reklamowych wyróżniają się spokojną formą
  • 1
  • 1
10.07.2024

Spoty piwa Lech w głośnych blokach reklamowych wyróżniają się spokojną formą

Piwo Lech w swojej komunikacji zachęca do wyciszenia, zwolnienia, oderwania od zgiełku. W spotach marki dźwięk jest ambientowy, naturalny, z otoczenia.

Tradycyjne telewizyjne bloki reklamowe zasypują odbiorców kolorowymi obrazami, głośnymi dźwiękami, szybko zmieniającymi się scenami. Starają się w ten sposób przyciągnąć uwagę i w efekcie dostarczają mnóstwa bodźców. Tymczasem spoty piwa Lech oddziałują szumem fal, śpiewem ptaków, spokojną muzyką w oddali. Ma to przywodzić na myśl wakacyjny luz i na czas spotu przenieść odbiorcę na słoneczną plażę, w góry czy do działkowego ogródka.

Inspiracją do przygotowania alternatywnych wersji spotów była głośna, inwazyjna forma bloków reklamowych. Głównie tych towarzyszących meczom mistrzostw Europy w piłce nożnej. Cztery warianty specjalnych, wyciszonych spotów Lecha (30- i 15-sekundowe) pojawiły się w najgłośniejszych telewizyjnych blokach reklamowych. Będą emitowane do końca września.

Strategię, ideę i produkcję przygotowała agencja VML. Spoty w reżyserii Tadeusza Śliwy zostały zrealizowane przez Moon Films wraz ze studiem postprodukcyjnym Televisor oraz studiem dźwiękowym Juice.

  • 1
Specjalne spoty piwa Lech w głośnych blokach reklamowych mają wyróżniać się spokojną formą

Specjalne spoty piwa Lech w głośnych blokach reklamowych mają wyróżniać się spokojną formą

10 lipca 2024