Spotify z nowymi możliwościami dla reklamodawców. Samsung testuje targetowanie słuchaczy podcastów
  • 0
  • 0
20.06.2019

Spotify z nowymi możliwościami dla reklamodawców. Samsung testuje targetowanie słuchaczy podcastów

Targetowanie w Spotify dostępne będzie na wybranych rynkach europejskich. Pozwoli markom docierać do słuchaczy podcastów w takich kategoriach jak komedia, styl życia i zdrowie oraz biznes i technologia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

46841 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Janusz Kamiński

3 miesiące temu

Shopify staje coraz ciekawszym rozwiązaniem. Darmowe motywy można wypróbować: https://www.templatemonster.com/pl/szablony/?pr=119507-67280

19 czerwca 2019

  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
  • 1
19.06.2019

Męskie Granie i Roksana Węgiel, czyli muzyczny maj 2019 na YouTube. Zestawienie YouTube Ads Leaderboard

Maj okazał się kolejnym miesiącem, w którym użytkownicy stawiali przede wszystkim na doznania muzyczne. Powrót Męskiego Grania do rankingu po zeszłorocznych sukcesach okazał się wyjątkowo udany. Piosenka „Sobie i wam” zadebiutowała na pierwszym miejscu. Dwie pozycje majowego rankingu przypadły odnoszącej coraz większe sukcesy Roksanie Węgiel. Trzecie miejsce zajęła reklama promocji Rossmanna z udziałem Pauliny Krupińskiej. Zestawienie zamyka niespodzianka od McDonald’s.