Spotify sponsorem FC Barcelona - Marketing przy Kawie
Spotify sponsorem FC Barcelona
  • 0
  • 1
17.03.2022

Spotify sponsorem FC Barcelona

FC Barcelona i Spotify podpisały strategiczne, długoterminowe partnerstwo w sporcie i rozrywce. Nazwa platformy pojawi się na przodzie koszulek męskiej i damskiej drużyny oraz strojach treningowych. Spotify został też partnerem tytularnym stadionu, który wkrótce będzie nazywał się Spotify Camp Nou.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 marca 2022

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.03.2022

„Najważniejsze są sprawdzone wiadomości. Szczególnie teraz” – Wyborcza.pl w kampanii podkreśla wagę rzetelnego dziennikarstwa

Dostęp do zweryfikowanych wiadomości jest niezbędny, zwłaszcza obecnie, gdy odbiorcy narażeni są na zalew fake newsów o wojnie na Ukrainie oraz jej konsekwencjach dla Polski i świata. Dlatego zespół „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl przypominają o wadze rzetelnego dziennikarstwa w kampanii „Najważniejsze są sprawdzone wiadomości. Szczególnie teraz”.