Spotify nagrało piosenki dla dyrektorów marketingu swoich największych reklamodawców - Marketing przy Kawie
Spotify nagrało piosenki dla dyrektorów marketingu swoich największych reklamodawców
  • 0
  • 5
29.08.2021

Spotify nagrało piosenki dla dyrektorów marketingu swoich największych reklamodawców

W kampanii „A Song for every CMO” Spotify wyraża uznanie dla pięciu dyrektorów marketingu swoich najbardziej rozpoznawalnych reklamodawców. Każda piosenka ma spersonalizowany tytuł, tekst i okładkę. Jest też nagrana w innym stylu muzycznym. Od rapu, przez synth-pop z lat dziewięćdziesiątych, country, aż po alternatywny rock.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56542 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

27 sierpnia 2021