Spot Tymbarku w rytmie piosenki Skaldów (wideo)
  • 1
  • 1
30.01.2013

Spot Tymbarku w rytmie piosenki Skaldów (wideo)

W serwisie YouTube ukazał się kolejny spot promocyjny Tymbarku, w którym firma podkreśla swoją 75-letnią tradycję. Motyw muzyczny reklamy to nadal piosenka Skaldów „Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

asia

11 lat temu

nowy?

"nowy spot promocyjny" - przecież on już był w ubiegłym roku. No i co, Tymbark co roku będzie teraz obchodził 75-lecie ? :)

29 stycznia 2013

  • 1
  • 5
  • 0
  • 0
  • 1
29.01.2013 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Event Manager – interaktywne aplikacje mobilne do eventów

Event Manager to najnowszy projekt Infor IT do generowania aplikacji mobilnych, przeznaczony dla działów marketingu oraz organizatorów eventów. Platforma Event Manager to narzędzie, za pomocą którego w prosty sposób można wygenerować aplikacje mobilne (na iPhone’y i urządzenia z systemem Android), służące do interaktywnej komunikacji z uczestnikami dowolnego eventu.
Artykuł promocyjny

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
29.01.2013

Jakość, innowacyjność i satysfakcja klienta najważniejsze według raportu „Corporate Values Index”

Po raz trzeci On Board PR Ecco Network publikuje raport „Corporate Values Index”, przygotowany przez międzynarodową sieć firm doradczych Ecco Network. Raport to podsumowanie projektu badawczego prowadzonego w ciągu ostatniego roku w 13 krajach świata, w 4300 największych przedsiębiorstwach z 14 branż. Podczas badania zidentyfikowano łącznie niemal 23 000 wartości istotnych w strategiach firm.