- 1
- 1
Spot telewizyjny szamponu Pirolam z portfolio Polpharmy
Celem kampanii jest wyróżnienie głównej korzyści szamponu Pirolam, którym jest podwójne działanie – zwalczanie łupieżu i pielęgnacja włosów. Kampania podkreśla, że nie trzeba wybierać pomiędzy skutecznością działania a pięknym wyglądem.
Kreacja wykorzystuje zabieg znany z formatów Shorts lub Reels w mediach społecznościowych. Dzięki temu komunikacja nawiązuje do bieżących trendów.
– Przekonała nas wizja Hand Made, która łączy w sobie najważniejsze cechy produktu. Co więcej, produkcja wpisuje się w panujące obecnie w reklamie trendy, które wykorzystują dobrze znane formaty z mediów społecznościowych. Realizacja kampanii została przeprowadzona na najwyższym poziomie – mówi Martyna Bartczak, category marketing manager firmy Polpharma.
Koncepcję kreatywną spotu przygotowała agencja Hand Made, odpowiadająca również za nadzór realizacyjny. To kolejna już realizacja dla koncernu Polpharma. W poprzednich latach agencja przygotowała kampanie telewizyjne Famotydyny Ranigast i Pyralginy.
- 1