Pirolam ze spotem w konwencji Shorts lub Reels - Marketing przy Kawie
Spot telewizyjny szamponu Pirolam z portfolio Polpharmy
  • 1
  • 1
11.01.2023

Spot telewizyjny szamponu Pirolam z portfolio Polpharmy

Celem kampanii jest wyróżnienie głównej korzyści szamponu Pirolam, którym jest podwójne działanie – zwalczanie łupieżu i pielęgnacja włosów. Kampania podkreśla, że nie trzeba wybierać pomiędzy skutecznością działania a pięknym wyglądem.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55852 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

11 stycznia 2023