Spot telewizyjny szamponu Pirolam z portfolio Polpharmy
  • 1
  • 1
11.01.2023

Spot telewizyjny szamponu Pirolam z portfolio Polpharmy

Celem kampanii jest wyróżnienie głównej korzyści szamponu Pirolam, którym jest podwójne działanie – zwalczanie łupieżu i pielęgnacja włosów. Kampania podkreśla, że nie trzeba wybierać pomiędzy skutecznością działania a pięknym wyglądem.

Kreacja wykorzystuje zabieg znany z formatów Shorts lub Reels w mediach społecznościowych. Dzięki temu komunikacja nawiązuje do bieżących trendów.

– Przekonała nas wizja Hand Made, która łączy w sobie najważniejsze cechy produktu. Co więcej, produkcja wpisuje się w panujące obecnie w reklamie trendy, które wykorzystują dobrze znane formaty z mediów społecznościowych. Realizacja kampanii została przeprowadzona na najwyższym poziomie – mówi Martyna Bartczak, category marketing manager firmy Polpharma.

Koncepcję kreatywną spotu przygotowała agencja Hand Made, odpowiadająca również za nadzór realizacyjny. To kolejna już realizacja dla koncernu Polpharma. W poprzednich latach agencja przygotowała kampanie telewizyjne Famotydyny Ranigast i Pyralginy.

  • 1
Spot telewizyjny szamponu Pirolam z portfolio Polpharmy

Spot telewizyjny szamponu Pirolam z portfolio Polpharmy

11 stycznia 2023