Mowi Wrap – kampania przekąsek - Marketing przy Kawie
Spot przekąsek Mowi Wrap o „zduszeniu wrraptownego głodu”
  • 1
  • 1
5.11.2024

Spot przekąsek Mowi Wrap o „zduszeniu wrraptownego głodu”

Kampania reklamowa buduje świadomość marki przekąsek Mowi Wrap, sprzedawanych przez firmę specjalizującą się w przetwórstwie łososia. Ma dotrzeć do osób aktywnych, żyjących w szybkim tempie, które nie mają czasu na tradycyjne przygotowanie posiłków.

Reklama z przymrużeniem oka przedstawia sytuacje, w których Mowi Wrap staje się idealnym rozwiązaniem – od spotkania z przełożonym po koncert, a nawet wizytę u dentysty. Strona internetowa promująca markę zyskała interaktywną formę, przypominającą aplikację randkową. Dzięki tej funkcji użytkownicy mogą „dopasować” ulubioną sytuację, w której sięgną po produkt.

Kampania mediowa realizowana jest przez agencję Mediaplus na platformach społecznościowych, takich jak YouTube i TikTok. Prowadzone są również działania programmatic oraz wideo w formacie OOH!Attention – umożliwiającym emisję spotów na ekranach wewnątrz taksówek.

Kreację stworzyła agencja Ten Zacharski, a działania programmatic display i wideo in-stream realizowane są we współpracy z Salestube.

  • 1
Kampania reklamowa buduje świadomość marki przekąsek Mowi Wrap

Kampania reklamowa buduje świadomość marki przekąsek Mowi Wrap

 

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

4 listopada 2024