- 1
- 1
Spot przekąsek Mowi Wrap o „zduszeniu wrraptownego głodu”
Kampania reklamowa buduje świadomość marki przekąsek Mowi Wrap, sprzedawanych przez firmę specjalizującą się w przetwórstwie łososia. Ma dotrzeć do osób aktywnych, żyjących w szybkim tempie, które nie mają czasu na tradycyjne przygotowanie posiłków.
Reklama z przymrużeniem oka przedstawia sytuacje, w których Mowi Wrap staje się idealnym rozwiązaniem – od spotkania z przełożonym po koncert, a nawet wizytę u dentysty. Strona internetowa promująca markę zyskała interaktywną formę, przypominającą aplikację randkową. Dzięki tej funkcji użytkownicy mogą „dopasować” ulubioną sytuację, w której sięgną po produkt.
Kampania mediowa realizowana jest przez agencję Mediaplus na platformach społecznościowych, takich jak YouTube i TikTok. Prowadzone są również działania programmatic oraz wideo w formacie OOH!Attention – umożliwiającym emisję spotów na ekranach wewnątrz taksówek.
Kreację stworzyła agencja Ten Zacharski, a działania programmatic display i wideo in-stream realizowane są we współpracy z Salestube.
- 1