Spot promujący zimową wyprzedaż modelu Kia Cee’d (wideo)
  • 1
  • 1
8.01.2013

Spot promujący zimową wyprzedaż modelu Kia Cee’d (wideo)

Na początku stycznia wystartowała kampania wyprzedaży modelu Kia Cee’d rocznik 2012. Kanały dotarcia do odbiorców to telewizja, radio oraz Internet. Reklamy są utrzymane w dotychczasowej smartfonowej stylistyce.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54846 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 stycznia 2013

7 stycznia 2013

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.01.2013

SAR konsoliduje branżę w ramach klastra komunikacji marketingowej

4 grudnia Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR podpisało umowę z Mazowiecką Jednostką Wdrażania Programów Unijnych na realizację projektu „Rozwój klastra komunikacji marketingowej regionu mazowieckiego SAR poprzez realizację badań i promocję”. Obejmuje on dwa komponenty – promocyjny i badawczy. W celu realizacji przyjętych założeń SAR rozpisał przetargi na działania wspierające ze strony agencji PR, interaktywnej oraz brand design.