Spot P&G z nagrodą Emmy. W finale m.in. Amazon i Apple - Marketing przy Kawie
Spot P&G z nagrodą Emmy. W finale m.in. Amazon i Apple
  • 4
  • 0
13.09.2018

Spot P&G z nagrodą Emmy. W finale m.in. Amazon i Apple

Spot „The Talk” przygotowany dla Procter & Gamble przez BBDO zdobył nagrodę Emmy dla najlepszej reklamy. Pokonał m.in. filmy Amazona czy Apple’a.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55098 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 września 2018

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
13.09.2018

Sieci handlowe a małe niezależne sklepy. Badanie ARC Rynek i Opinia

Polacy cenią małe niesieciowe sklepy osiedlowe. Doceniają je za sprawną i miłą obsługę, smaczne pieczywo oraz to, że można zrobić w nich zakupy po drodze. Sieci handlowe wyróżniają się zdaniem Polaków innymi cechami. Biedronka oferuje najlepsze ceny i najatrakcyjniejsze promocje. Na duże zakupy spożywczo-przemysłowe najlepiej wybrać się do Auchan. Z kolei Tesco i Kaufland wyróżniają się szerokim wyborem produktów i kategorii. Siecią, która ma zdecydowanie najwięcej promotorów wśród klientów, jest Lidl – wynika z „Monitora sieci handlowych” ARC Rynek i Opinia.

12 września 2018