„Winning Isn’t for Everyone” – przypomina Nike - Marketing przy Kawie
Spot Nike na igrzyska olimpijskie: „Winning Isn’t for Everyone”
  • 1
  • 7
24.07.2024

Spot Nike na igrzyska olimpijskie: „Winning Isn’t for Everyone”

Kampania Nike „Winning Isn’t for Everyone” pokazuje najlepszych sportowców na świecie w kontekście wyjątkowej motywacji do zwycięstw. Narratorem jest aktor Willem Dafoe.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56542 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

24 lipca 2024

  • 1
  • 3
  • 0
24.07.2024

Jak mogłyby wyglądać szkoły w Zimbabwe dzięki wsparciu darczyńców SOS Wiosek Dziecięcych? Wizja stworzona z zastosowaniem AI

W najnowszej kampanii Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce zderza obraz szkół, które mogą powstać dzięki zebranym środkom, z ich obecnym stanem. Sceny w spocie zostały zarówno stworzone od podstaw, przy użyciu narzędzi AI, jak i poprzez generatywne rozszerzanie istniejących materiałów fundacji. Autorem filmu jest specjalizująca się w AI agencja Supermassive. 

  • 0
  • 2
  • 0
24.07.2024

Dolnośląska Dolina Wodorowa oraz DAPR pod opieką Neuron Agencji PR

W lipcu br. do grona klientów Neuron Agencji PR dołączyły dwie organizacje: Stowarzyszenie Dolnośląska Dolina Wodorowa oraz DAPR. Współpraca obejmuje doradztwo strategiczne w zakresie komunikacji oraz działania z obszaru media relations. Dodatkowo w przypadku Dolnośląskiej Doliny Wodorowej agencja odpowiada również za wzmacnianie relacji z partnerami, którzy są członkami Stowarzyszenia, oraz za wsparcie w komunikacji w mediach społecznościowych.