Spot e-commerce – nowość w ofercie biura reklamy TVN Media
  • 0
  • 1
8.01.2020

Spot e-commerce – nowość w ofercie biura reklamy TVN Media

Po wdrożeniu rozwiązań in wideo-commerce przy programie „Top Model” dział rozwoju produktu reklamowego online w biurze reklamy TVN Media opracował kolejny produkt dla branży e-commerce. Pierwszym reklamodawcą, który korzysta z nowego rozwiązania, jest Ikea.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 stycznia 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.01.2020

Zakupy online zależą od wieku kupującego. Raport „Klikasz i kupujesz. Preferencje zakupowe Polaków generacji X, Y, Z”

Rynek e-commerce w Polsce ma się świetnie i z roku na rok rośnie – pokazuje raport „Klikasz i kupujesz. Preferencje zakupowe Polaków generacji X, Y, Z”, wydany przez Digitree Group. Okazuje się, że różne grupy wiekowe inaczej robią zakupy online. Punktem wspólnym jest natomiast ogólny wzrost świadomości i wyedukowania e-klienta. Tendencja ta jest zauważalna u wszystkich, bez względu na wiek.