0 1 3.04.2012Sport Zone z agencją public relationspublic relations TweetZ początkiem kwietnia agencja eventowo-ambientowa Sport Zone nawiązała współpracę z Kostrzewa PR.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54719 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 3.04.2012„Środocena – extra cięcie” – Lukoil rozpoczyna międzynarodową kampanię sprzedażowąW kwietniu spółka Lukoil rozpoczyna międzynarodową kampanię sprzedażową opartą na promocji cenowej paliw. Akcja potrwa przez cały kwiecień. W tym czasie klienci stacji mogą tankować taniej w każdą środę. Promocja obejmuje Polskę, Belgię, Węgry, Republikę Czeską oraz Słowację.
0 1 0 0 0 3.04.2012Festiwal Transatlantyk z agencją komunikacji zintegrowanejRe:view, poznańska agencja specjalizująca się w komunikacji zintegrowanej, nawiązała współpracę z Międzynarodowym Festiwalem Filmu i Muzyki Transatlantyk 2012.
0 2 0 0 0 3.04.2012Kampania 1% Banku Żywności w KrakowieMisją Banku Żywności w Krakowie jest przeciwdziałanie marnowaniu żywności oraz zmniejszanie obszarów niedożywienia w regionie. Pracownicy i wolontariusze Banku zajmują się pozyskiwaniem żywności oraz jej racjonalną dystrybucją wśród najbardziej potrzebujących za pośrednictwem organizacji pozarządowych i placówek pomocy społecznej.
0 1 0 0 0 3.04.2012Startuje aukcja miesięcznika „Elle” dla „Dziewczyn Przyszłości”11 kwietnia w serwisie Allegro rozpocznie się aukcja miesięcznika „Elle”. Dochód z aukcji zostanie przekazany na stypendia naukowe dla uczestniczek III edycji konkursu „Dziewczyny Przyszłości. Śladami Marii Skłodowskiej-Curie”. Organizatorami konkursu są miesięcznik „Elle” oraz Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Aukcja potrwa do 25 maja.